top of page
  • Zdjęcie autoraAnka Mazovshanka

Wiosna w rozkwicie

Mam nadzieję, że wybaczycie mi kolejny wiosenny zdjęciowy spam. Fotografowanie przyrody pozwala mi choć na chwilę oderwać się od szarej rzeczywistości i różnych problemów. Ostatnio bardzo martwię się zdrowiem mojej mamy. Spacer po parku trochę pomaga na gonitwę myśli i zszargane nerwy. Gdy biorę do ręki aparat, skupiam się na tym, by jak najlepiej oddać piękno przyrody. W miniony weekend odwiedziłam jeden z większych parków w mojej okolicy. Forsycje wciąż kwitną, rozkwitły też białe kwiaty na drzewkach mirabelek. W trawie kolorem rozbłyskują fiołki, stokrotki, ziarnopłony, cebulice i zaczynają pojawiać się mniszki lekarskie. Wiewiórki biegają w poszukiwaniu zakopanych wcześniej orzechów i żołędzi. Tylko powietrze nadal jest chłodne. Kwiecień dobiega końca, a ja wciąż noszę grube swetry, czapkę i szalik. Gdyby jednak świat został oczyszczony z pandemii za cenę wiecznej zimy, przystałabym na taki układ bez wahania.

Życzę wam przyjemnej i zdrowej majówki.

24 wyświetlenia

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page