top of page
  • Zdjęcie autoraAnka Mazovshanka

Inwentaryzacja

Zaktualizowano: 11 sty




(edit: styczeń 2024) Postanowiłam, że będę tu jeszcze od czasu do czasu wrzucać posty bez zdjęć. Dziś naszło mnie na podsumowanie lalkowego zbioru.

Moja lalkowa kolekcja ciągle się rozrasta, więc postanowiłam przeprowadzić spis inwentarza, by mniej więcej wiedzieć czego ile mam. Można powiedzieć, że moje lalkowe hobby miało swój początek jakoś w drugiej połowie 2015 roku, bo wtedy w oczekiwaniu na zamówionego chłopa BJD kupiłam EAH Cerise Hood oraz parę Barbiowych trupków z second handu. Od tamtej pory lalek wciąż przybywa.

Na chwilę obecną w moim posiadaniu znajdują się:

6 lalek BJD + 1 latająca głowa

32 lalki z rodziny Barbie (w tym 2 Skipper, 1 Jazzie, 1 mama Heart i jeden Ken)

1 lalka Bellatrix z serii Harry Potter Wizarding World

1 Flavas Tre

1 celebrity doll Brandy Norwood

1 idol doll BTS V

3 lalki Fleur

2 lalki Pedigree Sindy

2 klony Blythe

1 Petite Blythe

1 LPS Blythe

2 Pullip

2 Dal

2 lalki szmaciano-porcelanowe

1 drewniana marionetka Wayang Golek

2 lalki-figurki: gejsza i samuraj

oraz wspomniana wyżej przemalowana EAH Cerise Hood, którą nie wiadomo gdzie schowałam.

Nie jest to imponująca kolekcja, ale dla mnie to i tak dużo. Czy dołączą jakieś kolejne lalki? Nie mam pojęcia. Czas pokaże, a ja nigdy nie mówię nigdy.

59 wyświetleń10 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Sindy dwie

Wraz z wiekiem zmienia mi się gust. Kiedyś lubiłam sztukę klasyczną, dziś bardziej ciągnie do mnie awangardy, abstrakcji i surrealizmu. Dawniej zarzekałam się, że nie kupię BJD mniejszych niż SD, a dz

Post: Blog2_Post
bottom of page